سفارش تبلیغ
صبا ویژن
{ شور یا شعور؟!!؟ - یه حرف نشنیده }
کسی که حکمتی را نشر داد، با آن یاد می شود . [امام علی علیه السلام]
ای اهل عالم... منم عاشق شهادت

در آستانه ماه محرم

اعتراف دشمن

دکتر مایکل برانت یکی از معاونان ارشد سازمان سیا در کتابی با عنوان نقشه ای برای جدایی مکاتب  الهی پرده از توطئه بزرگ استکبار جهانی علیه تشیع برداشت و نوشت:«در یک گردهمایی که در حضور مقامات سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)برگزار شد و در آن نماینده ای از سرویس  اطلاعات انگلیس به علت تجارب زیاد این کشور در جوامع اسلامی نیز حضور داشت،این نتیجه حاصل شد که شیعیان بیشتر از دیگر مذاهب اسلامی فعال و پویا هستند.»

وی در همان کتاب آورده است :«در این گردهمایی تصویب شد که روی این مذهب تحقیقات بیشتری صورت گیرد و طبق این تحقیقات برننامه ریزی هایی داشته باشند.به همین منظور 40 میلیون دلار برای آن اختصاص داده شد ... وی در باره راه حلهای متکی بر این تحقیق می نگارد:«این تحقیقات ما را به این نتیجه رساند که به  طور مستقیم نمیتوان با مذهب شیعه رو در رو شدو امکان پیروزی بر آن بسیار سخت است و باید  پشت پرده کار کنیم».

این مقام ارشد سازمان سیا می نویسد : ما برنامه های گسترده ای را برای سیاست های بلند مدت خود  طرح کردیم و یکی از مواردی که باید بر روی آن کار می کردیم فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی بود که هر ساله شیعیان با برگزاری مراسمی این فرهنگ را زنده نگه می دارند . ما تصمیم گرفتیم با

 حمایتهای مالی از برخی سخنرانان و مداحان و برگزار کنندگان اصلی اینگونه مراسم که افراد سود جو و شهرت طلب هستند ، عقاید و بنیان های شیعه و فرهنگ شهادت طلبی را سست و متزلزل کنیم  و مسائل انحرافی در آن به وجود آوریم» .

یادمان باشد که این خطر را  شهید فرزانه استاد مطهری اینطور فریاد کردند:

اگر می خواهیم به عزاداری حسین بن علی ارزش بدهیم. باید فکر کنیم که اگر حسین بن علی امروز بود و خودش می گفت برای من عزاداری کنید،می گفت چه شهاری بدهید؟آیا می گفت: بخوانیدنوجوان اکبر من یا می گفت بگویید :زینب مضطرم الوداع الوداع؟!چه چیزهایی که من امام حسین در عمرم هرگز به این جور شعارهای پست و کثیف ذلت آور تن ندادم و یک کلمه از این حرفها رانگفتم ،اگر حسین بن علی بود می گفت:... شمر هزار و سیصد سال پیش مرد،شمر امروز را بشناس...».

 


راوی ::: جمعه 85/12/11 ::: ساعت 12:32 صبح
 
{ منوی اصلی }
{ آمار بازدید }
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید کل : 66628
{ تا دیدار محبوب }
{ درباره خودم }
شور یا شعور؟!!؟ - یه حرف نشنیده
{ لوگوی وبلاگ من }
شور یا شعور؟!!؟ - یه حرف نشنیده
{ لینک دوستان }
{ آرشیو شده ها }
{ جستجو در وبلاگ }
{ اشتراک در خبرنامه }
 
{ طراح قالب }
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت